Gazduire sediu social este un serviciu necesar celor ce doresc sa se asigure ca isi vor putea desfasura activitatea indiferent daca au aprobarile necesare din partea asociatiei de proprietari sau alte avize si autorizatii.
Acest act este realizat si prezentat online fara a mai fi nevoie sa va deplasati fizic la registru ci doar prin intermediul portalului your-consult.
Gazduirea unui nou sediu social presupune depunerea actelor necesare la Registrul Comertului in termen de 15 zile lucratoare.
Daca aveti deja un sediu social firma dar doriti schimbare sediu social in alt judet, atunci actele pe care trebuie sa le prezentati la Registrul Comertului sunt actele de infiintare a firmei si actele privind sediile secundare.
Schimbare sediu social in alt judet
Daca, in acte nu se specifica spatiile necesare sediului social este posibil ca inchiriere sa fie un act de subinchiriere, ceea ce inseamna ca firma este proprietara spatiului si-l inchiriaza unei alte persoane.
In actele care trebuie semnate pentru inchirierea sediului social se va specifica clar spatiile pe care le ocupa firma (care reprezinta actele de proprietate), precum si numarul de metri patrati pe care acesta ii ocupa.
In ceea ce priveste infrastructura necesara sediului, gazduirea poate sa fie asigurata chiar si prin intermediul unui cabinet de avocat, simplificand mult toata procedura si actele trimise oficiului national al registrului comertului. Astfel se asigura si rapiditatea procesului si infiintarea in doar cateva zile a firmei SRL.
Gazduire sediu social prin firme specializate
Depunerea declaratiilor si a actelor pentru sediul social al firmei poate fi realizata de firme specializate precum Your Consult.
Cele mai citite articole
Pentru gazduirea sediului social, ca si acte necesare, se va avea in vedere actul de proprietate pentru spatiul firmei si depunerea acestuia la Registrul Comertului.
Dezavantaje sediu social
– sediul nu este un spatiu cu utilitati proprii. Utilizarea acestora revine in sarcina asociatiei de proprietari sau altor detinatori ai infrastructurii imobilelor unde se doreste inchiriereaa sediului social.
– pentru infiintarea firmei, gazduirea sediilor sociale exista doar prin intermediul agentilor de sedii sociale;
Avantaje sediu social
– sediul poate fi gazduit cu preluarea corespondentei.
– sediul poate fi o cladire de birouri si respecta standardele unei cladiri de birouri;
– sediul poate fi ales din orice locatie atunci cand se infiinteaza firma, nu doar din cea oficializata ca sediu;
Sediu social SRL
Atunci cand semnezi actele pentru infiintare firma, gazduire sediu social devine o optiune disponibila pentru acest demers.
Odata stabilit sediul, se continua procedura si infiintarea PFA sau la modul general înființarea unei firme. Toate actele si cererile prevazute de lege pot fi completate si depuse de firme specializate precum your consult, unde aveti pus la dispozitie serviciul de gazduire fara acordul vecinilor. Totodata, puteti realiza schimbarea sediului pentru persoane juridice in alt judet.