Una din cele mai recomandate “mici atenţii” pentru angajaţi şi colaboratori cu diferite ocazii, precum cu ocazia aniversării unui număr de ani de la înfiinţarea firmei sau cu ocazia sărbătorilor de iarnă este reprezentată de agende personalizate.Acestea aduc reputaţie companiei, scot în evidenţă faptul că reprezentanţii acesteia doresc să facă lucrurile ca la carte şi să arate clienţilor şi colaboratorilor că sunt apreciaţi. Numărul de agende personalizate comandate poate fi foarte mare sau dimpotrivă, pot fi comandate câteva agende, un număr limitat pentru cei mai buni angajaţi şi cei mai importanţi colaboratori şi furnizori.
Avantajele oferirii unor agende personalizate angajaţilor
Reprezentanţii companiilor care doresc să ofere agende personalizate angajaţilor trebuie să ştie din start că au luat cea mai bună decizie în acest sens şi că aceste produse aduc numeroase avantaje, printre care se numără şi:
· stimularea angajaţilor să lucreze mai bine, mai mult, mai eficient şi cu simţ de răspundere;
· un randament crescut al muncii angajaţilor care se vor simţi apreciaţi şi respectaţi;
· rezistența coperţilor agendelor şi faptul că acestea sunt unice şi exprimă importanța şi valoarea angajatului în cadrul companiei;
· imaginea companiei va avea numai de câştigat şi va dăinui în mintea consumatorilor;
· o imagine cât mai elegantă şi o prestanţă mai mare pentru angajaţii firmei respective.
Strategii pentru motivarea angajaţilor cu agende personalizate
Pentru motivarea angajaţilor,reprezentanţii companiilor ştiu că esenţa unei companii este reprezentată de resursele umane, singurele care creează valoare şi care aduc flux de activitate şi de originalitate necesar pentru a descoperi posibilităţile de cunoaştere şi propriile limite.
Fiindcă angajaţii sunt factorii cheie pentru succesul companiilor, resursele umane trebuie modelate, susţinute şi motivate pentru o implicare cât mai mare şi pentru supravieţuirea companiilor. De aceea, motivarea este un proces important, iar managerii trebuie să jongleze cu strategiile de motivare pentru a determina performanţele şi pentru a ajunge pe primul loc sau pentru a ridica firma în faţa celorlalte din domeniu, cu care se afla în competiţie.
Omul este elementul de bază al companiilor şi în jurul angajaţilor se construieşte şi se dezvoltă totul, de aceea beneficiile sunt foarte apreciate de către angajaţi fiindcă le acordă libertate şi control asupra deciziilor pe care le adoptă în vederea satisfacerii nevoilor lor.
Agendele personalizate îi motivează pe angajaţi şi le dă un imbold pentru a acţiona într-un anumit mod pentru atingerea obiectivelor. Motivarea prin intermediul agendelor personalizate reprezintă acţiunea de impulsionare a unei persoane să se comporte în mod corespunzător pentru a demara o acţiune. Secretul înţelegerii motivaţiei este reprezentat de legatura dintre nevoi, impulsuri şi obiective, astfel încât oamenii din cadrul companiei să exceleze atunci când sunt impulsionaţi să atingă adevăratul lor potenţial.
Motivarea angajaţilor poate fi realizată prin:
· oferirea de recompense financiare;
· oferirea facilităților pentru contribuţiile aduse companiei;
· oferirea unor produse de tip agende personalizate, calendare personalizate, pixuri sau alte astfel de produse pentru a atinge un sentiment de împlinire profesională şi socială;
· oferirea unor recompense de tip asigurări sau vouchere de cumpărături sau de călătorii;
· oferirea unui telefon de serviciu, unui autoturism de serviciu sau altor facilităţi în pachetul salarial.