Doresti sa organizezi o sedinta foto pentru retelele de socializare, comert electronic sau chiar o sedinta video pentru o reclama TV? Cu cat productia este mai mare, cu atat mai important este sa ai alaturi o agentie de casting buna si cu experienta. Un exemplu simplu – gandeste-te la o fotografie pentru un producator international de imbracaminte sport cu specificatii de tenis.
Brandul de moda va aduce in curand o noua colectie de moda sport, pentru jucatorii de tenis in magazine si magazine online. La viitoarea sedinta de campanie, modelele ar trebui sa joace tenis. Daca acum sunt rezervate modele care nu au intrat niciodata in contact cu tenisul, fiecare amator si profesionist ar vedea imediat. Acest lucru ar insemna ca, colectia de moda ar fi vanduta semnificativ mai putin.
Un alt exemplu ar fi o sedinta foto pentru un magazin online sau e-commerce. De regula, aici sunt filmate cel putin 20 de tinute pe zi, uneori chiar 30. In consecinta, modelele trebuie sa aiba o anumita practica, pentru a salva timpul petrecut pentru schimbare, fotografii individuale, stil si asa mai departe. Aceasta inseamna ca profesionalismul de pe platoul de filmare conteaza atunci cand vine vorba de sincronizare, pozitie si expresii faciale.
Desigur, acesta este doar un exemplu mic, foarte selectat, pentru reclame sportive de tenis si reclame de comert electronic. Dar principiul este clar. In functie de sarcina de indeplinit, modelele trebuie sa aiba foarte multe talente. Acelasi lucru este valabil, desigur, pentru Saptamana modei, evenimente live si evenimente influencer.
Casting pentru productii foto si film
Cand vorbim despre casting, nu vorbim doar despre implementare si organizare, ci si despre intreaga planificare care are loc in perioada premergatoare unui casting. Rezervarea unei agentii de casting este asadar esentiala, mai ales pentru proiecte internationale, showroom, prezentare de moda, sedinta foto pe retelele sociale, sedinta foto de comert electronic, sedinta foto de campanie, filmare video pentru comert electronic si publicitate, reclama pentru tv si web. O agentie de casting iti ofera o retea de prima clasa cu contacte personale in toata lumea.
Cum functioneaza un casting?
Cum functioneaza un casting? Iata o mica perspectiva asupra casting-urilor electronice si casting-urilor live. In functie de tip, de exemplu e-commerce sau film publicitar si prezentare de moda, modelele sunt turnate folosind medii digitale sau sunt intalnite in direct la fata locului.
E-Casting: sedcards, exemplu video si selectie
Cea mai rapida si eficienta modalitate de turnare este asa-numita e-casting. Modelele sunt selectate intr-un e-casting, „pur si simplu” doar pe baza materialului de imagine si video. De obicei sunt utilizate Polaroidele, deoarece acestea prezinta modelul cat mai natural. Este cel mai simplu mod pentru tine ca client, pentru modele dar si pentru influenceri.
In calitate de agentie de casting, insa, nu folosesti doar materialul gata facut, ci in functie de complexitatea lucrarii care urmeaza sa fie facuta ulterior, iti creezi si propriile linii directoare. Agentiile de modele trimit apoi videoclipurile realizate.
De exemplu, ca producator de frumusete, ai putea solicita direct un videoclip, vazand modelele intr-o actiune in fata oglinzii. In acest fel, iti poti face o impresie despre modul in care diferite personaje pot gestiona rolurile necesare. Desigur, asta ajuta foarte mult in luarea unei decizii.